2012. június 5., kedd

Rend a lelke mindennek

Rend cipős dobozokkal 

Biztos egy kicsit furcsán hangzik, de így is lehet! Ezt a módszert valószínüleg mások is használják már, én csak nemrég kezdtem el, és be kell vallanom, nagyon szeretem. :)
Sokat gondolkoztam, hogyan tudnám az apró mütyűröket, kézműves dolgaimat, amik ömlesztve foglaltak helyet a szekrénybe, valamilyen módon rendszerezni. Ekkor jött az ötlet -már nem is tudom honnan-, hogy cipős dobozokat fogok használni!
Több szempontból is rendkívül praktikus. Olcsó és egyszerűen beszerezhető megoldás, ami ma -valljuk be- a legfontosabb szempont. Könnyen kezelhető (nyitása, zárása, tárolása). Aztán külön szortírozhatom a dolgokat, téma, használat, stb szerint.  A doboz méretétől függően szinte bármi belefér, az elhelyezése nagyon praktikus, és nem utolsó sorban nagyon jól néz ki a szekrényben, ahogy egymás mellett sorakoznak! :)
És még a kreativitásomat is kiélhettem rajtuk, mert kívülről bárhogyan dekorálhatóak, díszíthetőek. (Szerintem gyerekeknél is kiváló ötlet lehet, hiszen gyermekkoromra visszagondolva nekünk is rengeteg apró játékunk volt amit sose tudtunk hova tenni, és tudom ez a szülőknek mindíg nagy bosszúságot okoz. A gyerekek pedig biztos szívesen ragasztanának festenének rá.)
Azt pedig, hogy mi van benne, egyszerűen csak az elejére írtam szépen pontokba szedve pl.:
 Tartalom:
  • vízfesték
  • tempera
  • ecset
  • festékes pohár
  • festékes rongy
  • stb...
Annyira megszerettem ezt a módszert, hogy szinte már mindennel ezt csinálom (gyertya, emlékek, virágmagok, stb...)
Amint tudok, képet is rakok fel, de addig is remélem használható ötlettel tudtunk szolgálni nektek!

Szép napot!
Évszakok asszonyai

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése