2012. június 14., csütörtök

Pillanatnyi örömök

Késő éjszaka érkeztünk meg otthonunkba, az autóból felcipelt, két alvó gyereket gyorsan bepakoltuk az ágyba, majd mi is hamar elvágtuk magunkat...
Másnap: természetesen minden csomag kipakolatlanul állt  az előszobában, későn ébredtünk... Az, hogy a gyerekek nem mennek oviba, természetes volt, na, de azért a férjem csak nem vesz ki ilyen semmiségért szabadnapot. Belevágódtunk hát a reggeli kapkodásba. Miután Apa sikeresen elindult, már csak két gyerek maradt otthon és én végre valahára, három nap kínlódás után, ráülhettem a fürdőszobában elhelyezett trónszékre. Mint minden anya, én sem zárom magamra az ajtót, ki tudja mi történik azalatt a 3 perc alatt, amíg nem vagyok jelen a lakás többi részén. És, mint azt tudjuk, ilyenkor történnek a legizgalmasabb dolgok...
Vince és Panci valahogy nem tudtak mit kezdeni magukkal ezen a reggelen, a felkelés utáni első 30 percben folyamatosan rájuk kellett szólni. Nem fűztem hát nagy reményeket az elkövetkező néhány perchez. Mégis..., hirtelen átváltottak "jó gyerek", "jó testvér" üzemmódba és kitaláltak egy közös játékot, ami szokatlanul hosszú ideig működött közöttük, mi több, még úgy is helyezkedtek el, hogy a szemem sarkából láthattam őket. Ezt nevezem pillanatnyi örömnek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése