2012. március 26., hétfő

Az én nagyböjtöm

Az én nagyböjtöm nem a pénteki hússal való pepecselés, nem is hitvány nyavalygás egy "bulistop" miatt. Rájöttem valami egész másra.
Az Országházban drogmegelőzési konferencián vettem részt. Magyarázták a méregszállítmányok útvonalait, majd a célszemélyeket, a veszélyzónákat. Elénk vetítették a lerobbant Európa térképét. Rikító vörös foltok mutatták, amerre eldugult a Pünkösdi Szél, ahol elnémult az Evangélium, ott tarol a Heroin, lenyel az Extasy és "halált hozó fű terem, gyönyörű szép szívemen". Igaznak találtam a mondást, ebben a helyzetben Jézus Krisztus nem problémákat oldozgat, hanem bilincseket tör...
Aztán jártam a "Terror Házában". Kívánom neked is..., de csak éhgyomorra.
Mindkét Házban belém vésődött: akkora az Ember sebzettsége, hogy csak Isten gyógyíthatja meg. A szakadékot nem lehet az aljáról foltozgatni. Azt csak a nála nagyobb híd ívelheti át. A halottat nem lehet elvonóra vinni, a halált hiába gyógyszerezzük, egyedül a feltámadás segít. Kisebb tét, vagy más megoldás nincs. Aki csak eltűri a nagyböjtöt, azt a múltja, mint egy ócska szippantós kocsi, visszahúzza, márpedig a Húsvét előttünk áll. 
Alig van már hátra néhány napunk. Használd teljes szívvel, kezdj el újból élni, tudod a módját...!

Balás Béla - Zászlónk, 2002. március

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése