2014. február 8., szombat

"Dobozolunk"

Biztosan sokan ismeritek Örkény azon kisregényét, amelyben az őrnagy "kényszerdobozolásra" ítéli a családot, ráadásul éjszaka...

...ne aggódjatok, nálunk nem vált ilyen drasztikussá a helyzet! Bár tény, hogy én is éjszaka gyártom a doboz csodákat, de rajtam kívül csak a varrógép dolgozik még serényen, a többiek az igazak álmát alusszák, vagy csak ritkán szakítják meg a munkámat egy-egy éjjeli etetés erejéig. Mindenesetre szinte fanatikusa lettem a különböző méretű, formájú és anyagú dobozok gyártásának. Mindig is rendszerező, szortírozó típus voltam és ezek a dobozok most rengeteg újabb lehetőséget tartogatnak.

Nálunk a gyerekszobai dekorációk színei közé a farmer kék valamint a sötét és világos zöld tartozik, mindezek pedig a nyers fa bútorokkal párosulnak. Ezek a dobozok a gyerekszobai játékok rendszerezése miatt születtek. A nagyobb doboz oldala vékony szivaccsal bélelt, mert apró fajátékok kerülnek majd bele és kell, hogy tartása legyen az oldalának is. Kisebb méretű dobozoknál a farmer anyag önmagában elég erősnek bizonyult ahhoz, hogy megtartsa a formáját és a belekerülő apróbb játékokat.

A gyerekek lelkesen fogadták az újabb alkotásomat, és azt hiszem én sem állok meg a dobozok készítésével...már most keresem a következő lehetőséget és funkciót, ahol majd felhasználhatom őket.






2 megjegyzés:

  1. Bogi, majd küldök Neked egy fényképet, becsukhatós doboz varráshoz! Nagyon szépek egyébként!

    VálaszTörlés
  2. Ó, az nagyon jó lesz :)! Köszönöm szépen!!!!

    VálaszTörlés