2013. március 16., szombat

Rendszerezzünk!

   Ameddig még otthon éltem, folyamatosan küzdöttünk a papírfecni problémával. Főleg szegény anyukámnak okozott ez igazán nagy gondot. Nem is csodálom, hiszen 10 gyerek mellett nem is olyan egyszerű ennyi adatot egyszerre kezelni.
Gondolom, mindenkinek ismerős a szituáció, hogy jön egy telefonhívás, és címet, vagy telefonszámot kéne hirtelen felírni. Ilyenkor elő egy fecni papír meg toll -persze ha találunk, mert pont ilyenkor nem fog a toll, és csak egy boríték kerül a kezünkbe-, és nemsokkal utána már sehol sem találjuk a fontos darabot.



  A házasságomban megfogadtam, hogy nálunk márpedig ilyen nem lesz! Én nem bírom elviselni az ilyen kaotikus állapotokat!
Na persze, az alma nem esik messze a fájától, így a nagy elhatározásból semmi sem lett. Persze ez sem igaz egészen, de annyit sikerült elérni, hogy a konyhaszekrényen rögzítettünk egy adag bluetec-et, meg egy tollat. Így csak a fecnik száma gyarapodott a konyhaszekrény ajtaján, számomra káosz szerűen.
  Egyik nap megelégeltem a dolgot. Fogtam egy pár papírt, amit még hajtogatáshoz vettem, és felragasztottam a konyhaszekrény ajtajára, majd felcímkéztem:

Telefonszámok                          Címek                              Teendők

A papírokat úgy helyeztem el, hogy részben fedjék egymást, így, ha valamelyik cetlin telefonszám és cím is volt, azt a két színes papír határára helyeztem. Valamint felragasztottam egy adag post it-et és egy tollat rögzítettem melléje.
Bár ezzel a cetlizés nem szűnt meg végleg, mégis úgy érzem, hogy rendezett keretek közé tudtam szorítani, ami ráadásul még dekoratív is.

Minden estre első lépésként mindenkinek nagyon ajánlom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése