2013. február 27., szerda

Halat a nagyböjtben!! - Tengeri hal gyömbércsíkokkal, gránátalmával



2 db tengeri halfilé
6-8 ek szójaszósz
2 db újhagyma
egy marék gránátalmaszem
egy kb 6-8 cm-es gyömbérdarab
3-4 gerezd fokhagyma
citromfű (opcionális)






A két darab halfilét bekenem szójaszósszal, és egy olívaolajjal kikent jénaiba fektetem őket. A szójaszósz maradékát rálocsolom a halszeletekre. A hagymákat 1 cm-es karikákra, a gyömbért, a fokhagymát vékony csíkokra vágjuk. Rászórjuk a szeletekre, a gránátalmaszemekkel együtt.
Alufóliával letakarjuk és mehet a sütőbe egy gyors párolásra!!




Én héjában főtt kiflikrumplit készítettem hozzá, kevés natúr paradicsomszószban átforgatva.

1 megjegyzés:

  1. Tegnap a bevásárlásnál vettem egy csomag pangasius filét, mélyhűtöttet, amit nagy ügyesen sikerült az előszobában hagynom a hűtőzacskóban, és mindez ma reggel tűnt fel. Így adott volt, hogy mi lesz ma az ebéd... mivel gyömbér és gránátalma akadt itthon, így megcsináltam ezt a szupi receptet, és NAGYON NAGYON fincsi lett!!! Köszi az ötletet!!! :)

    VálaszTörlés