2012. február 21., kedd

Újságolvasás a bilin

Kislányom még nem szobatiszta, mégis, nagyon barátkozik a gondolattal és sokszor ráülteti magát a bilire. Természetesen mindent le kell előtte venni, a pelenkát is. Minap szintén jelezte, hogy szeretné megpróbálni, így gyorsan levetkőztettem, elé tettem a bilit, jelezve, hogy kezdődhet az akció! Azonban előtte még mindenképpen meg akarta keresni kedvenc újságját, amit a bilin majd átlapoz, ahogy azt a bátyja és apja is előszeretettel teszi. Lázas keresésbe fogott, én közben kivonultam, hiszen a bilire egyedül is rá tud ülni. Néhány perc után bekukkantottam hozzá, hogy lássam az eredményt. A fürdőszobában minden négyzetcentimétert újság borított, Kislányom az egész gyűjteményt szétpakolta. Ő maga ott állt a közepén, szétterpesztett lábakkal, félig guggolva, feszült figyelemmel kutakodva a lapok között, alatta pedig egy hatalmas tócsa... Hát így jártunk, talán legközelebb! :)

1 megjegyzés:

  1. Ez már jó út a siker felé, és különben is a látott példa jó felé mutatja az irányt!

    VálaszTörlés