2012. január 14., szombat

Pappprikakréém pirítósra!!!

Eljött az idő, hogy megosszuk Veletek az egyik legfinomabb kenyérre valót! Azt hiszem a sült v. grillezett paprika senki előtt nem ismeretlen. Én rendszeresen készítem otthon vacsoravendégeknek. Különösen praktikus, ha hétköznapi vacsoravendégekről van szó, hiszen a legjobb, ha már előző nap elkészítjük, kell az ízeknek egy kis tuning a hűtőben :)
A krémhez sem kell sokkal több: megsütjük a kaliforniai (piros!) paprikákat a szokásos módon. Én először "chili és vaniliánál" láttam, kipróbáltam, azóta mindig úgy csinálom, tudom ajánlani (http://chiliesvanilia.blogspot.com/2005/09/slt-paprika-feta-sajttal.html).
Az egész paprikákat alufóliával kibélelt tepsibe helyezem. 240 fokra előmelegített sütőben, grillfokozaton, 1-2szer megfordítva néhány perc alatt megsütöm őket. Akkor jó, ha a héja már fekete és hólyagos! Majd egy tálba helyezem és folpack-kal lefedem! Így hagyom kb 15 percig állni. 15 perc után a héjjuk minden gond nélkül lehúzható.
Miután lehúztuk a héjukat, meglocsoljuk kis olívaolajjal (nem kell sok! ez 2 piros paprikánál kb 1 kk) összepépesítjük, sózzuk, borsozzuk, kész! Szobahőmérsékleten mennyei!

Tél

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése