2012. december 2., vasárnap

A Várakozás első vasárnapja

Biztosan sokan ismeritek már a Karácsonyi szeretethimnuszt...., én évről évre azt veszem észre, hogy újra és újra megérkezik a "postaládámba"..., azt hiszem semmi sem véletlen.
Idén, mikor a karácsonyi hangulat már sajnos november közepén (inkább hangulatgyilkosként?) igyekszik az áruházak által kínált díszítéssel a szívünkbe férkőzni, sajnos én is azon kaptam magam, hogy több megvalósítani kívánt kreatív csodát eszeltem ki, mint amit nyugalomban kivitelezni is tudok - hogy ne annak ellenére alkossak, hogy gyerekeim vannak, hanem azért tudjam őket megvalósítani, mert gyermekeim vannak - és ez nagy különbség - van még mit tanulnom...

Áldott várakozást Mindannyiunknak!


Karácsonyi szeretethimnusz

Ha a házamat fenyőágakkal, gyertyákkal, égőkkel és csilingelő harangocskákkal díszítem fel, de a családom felé nincs bennem szeretet, nem vagyok egyéb, mint díszletrendező.

Ha a konyhában fáradozom, karácsonyi süteményeket sütök kilószámra, ízletes ételeket főzök, és az evéshez csodálatosan megterített asztalt készítek elő, de a családom felé nincs bennem szeretet, nem vagyok egyéb, mint szakácsnő.

Ha a szegénykonyhán segédkezem, az öregek otthonában karácsonyi énekeket énekelek, és minden vagyonomat segélyként elajándékozom, de a családom felé nincs bennem szeretet, mindez mit sem használ nekem.

Ha a karácsonyfát csillogó angyalkákkal és horgolt hópelyhekkel díszítem fel, ezernyi ünnepen veszek részt, a templomi kórusban énekelek, de nem Jézus Krisztus a szívem titka, akkor nem értettem meg, hogy miről is szól a karácsony.

A szeretet félbeszakítja a sütést, hogy a gyermekét megölelje. A szeretet hagyja a lakásdíszítést, és megcsókolja a házastársát.

A szeretet barátságos az időszűke ellenére is.

A szeretet nem irigyel másokat a házukért, amiben jól kiválasztott karácsonyi porcelán és odaillő asztalterítő van. A szeretet nem kiállt rá a gyerekekre, hogy menjenek már az útból, hanem hálás érte, hogy vannak, és útban tudnak lenni.

A szeretet nem csak azoknak ad, akiktől kap is valamit, hanem örömmel ajándékozza meg épp azokat, akik ezt nem tudják viszonozni.

A szeretet mindent elvisel, mindent hisz, mindent remél, mindent eltűr.

A szeretet soha el nem múlik.

A videojátékok tönkremennek, a gyöngysorok elvesznek, a számítógépek elavulnak.

A szeretet ajándéka megmarad.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése