2013. november 6., szerda

Kékfestőbe öltöztetve

Idén ősszel Réka, Zsombor és Bulcsú elkezdtek néptáncolni a Csillagszemű néptáncegyüttes ovis korosztályának egyik csoportjában. Lelkesek, ügyesek és élmény nézni, ahogy itthon "gyakorolnak".
A csoportba járó lányok többségének kékfestő anyagból készült szoknyája van és Rékuskánk is ragaszkodott ahhoz, hogy ne lógjon ki a sorból, legalábbis, ami a szoknyája anyagát illeti...
Így elkészült a fodros szoknya, amit majd meg is mutatok a hamarosan induló "Áruda - sarok"-ban.
A megmaradt anyagot némi gondolkodás után pedig egy doboz és egy gyertyatartó felöltöztetésére használtam fel. Íme az eredmény:


A papír dobozt beragasztóztam egyszerű stiftes ragasztóval és ráfeszítettem az anyagot, (az anyagnak azt a végét, ami a doboz aljára került, körbeszegtem varrógéppel) majd a doboz felső szélére ráhajtottam egy kis részét és a doboz belsejébe ragasztottam.



A doboz tetejére pamut csipkét ragasztottam.




Bulcsú pedig örömmel vette birtokba...


Ez pedig a gyertyatartó:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése